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ご利用ガイド

配送料について


全国一律 660円(税込)
お買い物金額 20,000円以上で送料無料

 

お支払い方法 (店頭にてご購入の場合)


・各種クレジットカードサービス
・PayPay決済
・現金
※オンラインストアでの決済方法については、オンラインストア内の案内をご確認ください。

 
 

商品の引き渡し時期(オンラインストアでのご購入の場合)


お支払いいただいてから通常1週間以内に発送いたします。
なお、店頭でも同一商品を販売しております関係で、在庫状況によってはご用意にお時間を頂戴する場合がございます。
また、配送業者の繁忙期などには、発送が通常より遅れる可能性がございますので、あらかじめご了承ください。

 
 

不良品について


お申し込みいただいた商品と異なる商品が届いた場合や、商品に破損等がございました場合には、無料にて至急交換対応をさせていただきます。
誠にお手数をおかけいたしますが、商品到着後8日以内に、着払いにて弊社までご返送くださいますようお願いいたします。

 
 

お客様都合による返品について


不良品ではない商品につきまして、お客様のご都合による返品をご希望の場合は、商品到着後8日以内に弊社までご連絡のうえ、ご返送くださいますようお願い申し上げます。 その際の送料につきましては、誠に恐れ入りますが、お客様ご負担とさせていただきます。 なお、下記の場合には返品を承ることができませんので、あらかじめご了承ください。
・一度でもご使用になられた商品
・お客様のお手元で傷や損傷が生じた商品
・お客様により加工やリフォーム等を施された商品
・商品のラベル等を紛失された商品

 
 

修理・保証について


BENEFICOの商品はすべて修理が可能です。
初期不良の場合は無償対応いたします。
また、ご使用年数にかかわらず、弊社製品であれば**「永久保証」**の対象となります。
レシートや購入控えがなくても問題ございませんので、安心してご利用ください。
 
革の交換・ファスナー交換・内装生地の交換などは有料修理となります。詳細はお問い合わせください。
修理受付の流れ:
お問い合わせ → 弊社よりご案内 → 製品送付 → お見積り → 修理実施
 
※劣化の程度によっては修理が不可能な場合もございます。あらかじめご了承ください。

 
 


 
Shipping Fee
Flat rate: ¥660 (tax included) — within Japan only
Free shipping on purchases over ¥20,000
 
Payment Methods (for in-store purchases)
・Credit card services
・PayPay
・Cash
For online store payments, please refer to the payment options shown on our online store.
 

 
Delivery Time
Orders are generally shipped within one week after payment is received.
Please note that since the same products are also sold in our physical store, availability may vary, and additional time may be required depending on stock conditions.
During busy seasons or courier congestion, shipping may take longer than usual.
 

 
Defective Items
If you receive an incorrect or damaged item, we will replace it immediately at no additional cost.
Please return the item to us via cash on delivery (COD) within 8 days of receiving it.
 

 
Returns for Customer Convenience
If you wish to return a product for personal reasons (not due to defects), please contact us within 8 days of delivery before returning the item.
Return shipping costs will be borne by the customer.
Returns cannot be accepted in the following cases:
・Items that have been used, even once
・Items damaged or scratched after delivery
・Items that have been altered, processed, or repaired by the customer
・Items missing original tags or labels
 

 
Repairs & Warranty
All BENEFICO products are repairable.
Initial defects are repaired free of charge.
Regardless of years of use, all BENEFICO products are covered under our Lifetime Warranty.
Receipts or proof of purchase are not required.
 
Repairs such as leather replacement, zipper replacement, or interior fabric replacement are subject to a service fee.
Please contact us for details.
 
Repair Process:
Inquiry → Guidance from BENEFICO → Product shipment → Estimate → Repair
 
Please note that repairs may not be possible depending on the degree of deterioration.